.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات هيئت كشتي مازندران سال آينده برگزار مي‌شود
پس از اين كه اعضاي مجمع به نامزد شدن نقي كلانتري در انتخابات هيئت اعتراض كردند، نامه‌اي به فدراسيون ارسال شد كه در آن قيد شده بود كلانتري قبلا در همين مجمع از كار بر كنار شده است. روز پنج شنبه گذشته از فدراسيون به اداره كل تربيت بدني استان اعلام شد كلانتري ...
انتخابات هيئت كشتي مازندران سال آينده برگزار مي‌شود

مربي جوانان كشتي مازندران گفت: با توجه به شرايط جديد و تعويق انتخابات، تشكيل مجمع هيئت كشتي استان به سال آينده موكول مي‌شود.


مصطفي مير عماديان در گفت و گو با فارس اظهار داشت: پس از اين كه اعضاي مجمع به نامزد شدن نقي كلانتري در انتخابات هيئت اعتراض كردند، نامه‌اي به فدراسيون ارسال شد كه در آن قيد شده بود كلانتري قبلا در همين مجمع از كار بر كنار شده است. روز پنج شنبه گذشته از فدراسيون به اداره كل تربيت بدني استان اعلام شد كلانتري مي‌تواند نامزد شود.
وي افزود: مسئولان اداره كل تربيت بدني مازندران فكر نمي‌كردند فدراسيون چنين جوابي دهد و بر اين اساس قرار شد پرونده‌هايي كه موجب كنار گذاشتن كلانتري شده بود، دوباره مورد بررسي قرار گيرد و همين موضوع انتخابات را به تعويق انداخت.
مير عماديان خاطر نشان ساخت: بررسي پرونده‌هاي قبلي مستلزم زمان كافي است. به احتمال فراوان برگزاري انتخابات به سال آينده موكول خواهد شد. اميدوارم مسئولان به انتخاب فرد مورد نظر خود پافشاري نكنند تا فردي كه مورد تائيد همه استان است، مسئوليت هيئت را برعهده بگيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.